niedziela, 23 września 2018

Wężykiem! Wężykiem!



Książki oznaczone mitycznym wężykiem, Uroborosem zwanym... czyli kolejna pokazywajka.


Unboxing na pierwszy dzień jesieni. Padło na paczkę z perełkami, jakie Kłobook wypatrzył na wspólnej promocji Foxgames i Uroboros'a. Wspominałam o niej niedawno na face(kło)booku. Stosunkowo rzadko się zdarza, aby całe zamówienie stanowiły wyłącznie pozycje z Wishlisty (z reguły znajdę sobie jeszcze coś ciekawego spoza niej), ale tym razem właśnie tak było. Przewaga autorów rodzimych, zamknięcie jednej serii – jednym słowem, udane polowanie.

Jako, iż jest to wyprzedaż wydawnictwa, wszystkie nabyte przeze mnie tytuły ukazały się nakładem jedynego w swoim rodzaju i niezastąpionego Wydawnictwa Uroboros (składowa Grupy Wydawniczej Foksal). Dodatkowo, akurat tak niechcący wyszło, że książki kosztowały mnie 12zł za sztukę (bo były też i droższe). Co prawda przesyłka mogłaby być trochę lepiej zabezpieczona – słychać było jak książki przesuwają się wewnątrz paczki – ale na szczęście, mimo to, wszystkie egzemplarze dotarły w całkiem dobrym stanie.


Marcin Mortka – Ostania Sagacykl Trylogia nordycka, tom1


Pierwszy tom kolejnej trylogii jednego z moich ulubionych autorów. W dodatku w mroźnym, północnym klimacie nordyckich sag. Powracający do kraju król przywozi ze sobą nową wiarę a wszelkie głosy sprzeciwu są konsekwentnie i krwawo uciszane. Starzy Bogowie jednak nie tak łatwo dadzą się wykorzenić z dusz niepokornych wikingów a ci, których misjonarze Chrystusa wykluczają ze swej owczarni, także nie będą w milczeniu znosić krzywd i poniżenia. 
Wedle opisów jest tam wszystko, czego należałoby się spodziewać po solidnej quasi-historycznej fantastyce. Prawie 500 stron objętości, miękka okładka. Cena jak wspomniałam 12zł
Też postanowiłam sobie zbierać tę serię, a co?!


Marta Kisiel – cykl Dożywocie
Tom 1. Dożywocie
Tom 2. Siła niższa


Przeczytałam kiedyś, nie pamiętam już gdzie, opowiadanie Marty Kisiel o dziwnym spadku niejakiego Konrada Romańczuka... i się zakochałam. W nietuzinkowych postaciach, żywym, ciętym języku i zgryźliwym humorze. Kiedy zaś okazało się, że rozwinęło się ono w pełnoprawną powieść, ba – serię powieści, od razu wszystkie z nich, w te pędy, wpisałam na Wishlistę. Z migającym czerwonym dopiskiem ASAP przy każdym. Jeśli więc ktoś proponuje mi kupno aż dwóch takich fabrycznie nowych rarytasów za 12 zł/szt a nie prawie 40zł – to moją jedyną odpowiedzią może być tylko stanowcze "Tak! Poproszę!"
Książki naprawdę ładne graficznie. W dodatku promocyjny egzemplarz Dożywocia to wydanie drugie, rozszerzone o opowiadanie Szaławiła. Ilość lektury przyzwoita: około 400 (tom 1) i 300 stron (tom 2).


Maggie Stiefvater – cykl Król Kruków
Tom 3. Wiedźma z lustra
Tom 4. Przebudzenie Króla


Ostatnie dwie części bardzo popularnego cyklu fantasy dla młodzieży Król Kruków. Poprzednie już posiadam, więc niniejszym serię uważam za kompletną - to właśnie ją wspominałam na początku. Stanowi ona zapis historii grupy nastolatków obdarzonych niezwykłymi magicznymi zdolnościami, każde z nich innymi. Chcą oni odnaleźć legendarnego walijskiego króla Glendowera. Każde z innych powodów. Jednak nie są oni jedynymi poszukiwaczami Króla Kruków, a po drodze, w ciemnościach czają się istoty, których lepiej nie niepokoić.
Oprawy miękkie z bardzo ładnymi grafikami na frontach. Objętość około 300 i 450 stron. Zapłaciłam po 12 zł za sztukę przy cenie okładkowej 39,90 zł.


Powyższa akcja promocyjna w ogóle obfituje w stosunkowo nowe, popularne i poszukiwane pozycje w przystępnych cenach. Wyprzedaż jeszcze trwa więc może i Wy coś tam dla siebie wypatrzycie, czego Wam serdecznie życzę.
(link do strony)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz