środa, 19 grudnia 2018

Pozytywne czarnowidztwo


Pokazywajka efektów zgubnego spuszczania Kłobooka ze smyczy na piątkowych spacerach po okolicznych Internetach.



Przychodzi taki dzień w roku, że niemal każdego z nas dopada wspomniana w tytule przypadłość. Czarny Piątek, Black Friday, Czarny Weekend, Czarny Tydzień, promocja, wyprzedaż, okazja .... czarny, czarny, czarny, balck, black, bla... bla...bla... 
W takich chwilach aż trudno nie czarno-widzieć. Zwłaszcza, że te szeroko reklamowane akcje często nie są tak opłacalne, jak chcieliby nam to przedstawić sprzedawcy wszelkiej maści i rozmiaru.

Niemniej całe to szaleństwo ma też swoje pozytywne strony. Mianowicie jeśli nie damy się ponieść i spokojnie, z rozwagą poszukamy, możemy się mile zaskoczyć cenami niektórych produktów. Kłobook jak widać na załączonym wyżej obrazku też gorszy nie był. Dzielnie wyniuchał naprawdę opłacalne promocje i niezrażony nieśmiałymi protestami, mojego dawno już zgnębionego poczucia oszczędności, szastnął kasą i stacjonarnie i internetowo.

Dziś o tych wysyłkowych zakupach, pochodzących w całości z księgarni internetowej Livro.pl. Trzeba im przyznać, że mieli całkiem opłacalne obniżki. Trafiła mi się podwójna okazja, bo nie dość, iż ceny mocno przyzwoite, to jeszcze dodatkowo 10% obniżki od obniżki. Z czego nie omieszkałam skorzystać w intencji swojej i rodziny.


Anna Kańtoch – Tajemnica godziny trzynastej
cykl Tajemnica diabelskiego kręgu, tom 3


Książka od samego momentu wydania wpisana na Wishlistę jako ASAP. Mam już poprzednie dwa tomy. Bardzo lubię zarówno tę pisarkę jak i samą serię. Co prawda cykl definiowany jest jako młodzieżowy, ale nie ujmuje mu to nic z wybitności. Polska niedługo po II Wojnie Światowej. Będący u steru władzy komuniści wydają się niespecjalnie zadowoleni z faktu, że po okolicy zaczynają kręcić się autentyczne Anioły, dzieci przejawiać dziwne moce a po wsiach pojawiać magiczne stwory i potwory (w większości mało przyjemne).
Książka oczywiście nowa. Wydanie Uroborosa z 2018r. W pjedyńczej, miękkiej okładce. Cena: 14,39zł.


Katarzyna Berenika Miszczuk – Przesilenie 
cykl Kwiat Paproci, tom 4


Ostatni tom zamykający serię Kwiat Paproci, z której pierwsze trzy części - Szeptucha, Noc Kupały, Żerca - już posiadam (kupione po 5zł/szt, nawiasem mówiąc). Był ma Wishliście i tylko jego brakowało mi do kompletu. Wydany na początku 2018, a więc można go uznać za świeżynkę. Koncepcja cyklu naprawdę mi się podoba (pisałam o nim trochę TU). Czemuż więc miałabym się powstrzymywać, kiedy to, za całkowicie nowy egzemplarz, zawołano niecałe 10zł (dla ścisłości 9,44zł)? Serię niniejszym uroczyście uznaję za kompletną.


Andrzej Pilipiuk – Wampir z KC  
Cykl z Wampirem, tom 3


Także pozycja z Wishlisty. Najnowsza część świetnego moim zdaniem cyklu o wampirach, w nostalgicznie-absurdalnej scenerii Polski Ludowej. Poprzednie dwa tomy, Wampir z M3 i Wampir z MO co prawda czytałam, ale pożyczone. Poluję, żeby mieć swoje, bo naprawdę mi się podobały. Zaczęłam zbiórkę od ostatniego – w moim przypadku to raczej nic nowego. Pozycja oczywiście nowa, wydana przez Fabrykę Słów w miękkiej pojedynczej oprawie. Wydałam na nią zawrotne 10,77zł. Co ciekawe, kiedy zaglądnęłam na stronę jakąś godzinę później (swoje zamówienie robiłam koło 19:00 – 20:00), to z nieznanych mi powodów, cena skoczyła do 25zł. Pozostaje się tylko cieszyć, że mi się udało po taniości.


Krystyna Chodorowska – Triskel. Gwardia 
cykl Triskel, tom 1


Wydana przez Uroboros w czerwcu tego roku, pierwsza część nieźle zapowiadającej się serii. Z opisu na opakowaniu, coś z rodzaju, bardziej chyba jednak młodzieżowej, historii futurystyczno-fantastycznej z motywem superbohaterów. Od jakiegoś czasu ta książka przewijała mi się tu i ówdzie, postanowiłam więc w nią zainwestować, mimo iż nie było to we wcześniejszych planach. Za 14,39zł mogłam się pokusić.


Remigiusz Mróz – Nieodnaleziona


Wspomniana na początku intencja rodzinna. Kolejna, ciężko już zliczyć która, książka najbardziej chyba rozpoznawanego w Polsce twórcy kryminałów. Wydana na początku roku 2018. Z racji swojej tematyki stanowi jeden z elementów kampanii społecznej Kocham.Szanuję, w którą autor aktywnie się angażował, poruszającej tematykę przemocy wobec kobiet
Powieść nie należy do żadnej serii. Siostra moja Mroza lubi, wiec skoro była po taniości (bo za całe 10,77zł), to jej wzięłam. Tu historia była podobna jak w przypadku Wampira z KC – godzinę później, książka kosztowała 150% więcej, niż w momencie składania przeze mnie zamówienia – Dobrzy Bogowie Druku czuwali.


W sumie wyszła całkiem ładna gromadka, nieprawdaż? I w faktycznie opłacalnej promocji, bo 60 – 70% taniej niż w regularnej sprzedaży.


Dodatkowo za przesyłkę całości zapłaciłam zawrotne 4zł. Moim zdaniem, akcja na piątek... piątkę.

O dalszych czarnopiątkowych zakupach, tym razem stacjonarnych, w kolejnym wpisie pokazywajkowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz