piątek, 31 sierpnia 2018

Galeria taniości


Oto jak wzorowo osłodzić koniec wakacji i zapewnić zapas lektur na jesienne kaprysy pogody.


Moi drodzy Wydawnictwo Galeria Książki po raz kolejny organizuje wyprzedaż swoich zasobów. Tym razem jest nawet lepiej, bo czekają na nas kąski nie tylko po 10 zł ale także za 5 zł. Łącznie prawie 50 tytułów dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Promocja trwa przez najbliższy weekend: od 31 sierpnia do 2 września.
Wiele kompletnych serii, kilka pozycji z bieżącego roku, szyte, twarde oprawy... No i jak tu utrzymać Kłobooka w ryzach?


Przykładowe pozycje za 5 zł

Po 5 zł za sztukę możemy nabyć:

Rick Riordan – cykl Tres Navarre:
1. Big Red Tequila
2. Taniec wdowca 
3. Ostatni król Teksasu 
(kompletna seria)

Rick Riordan, Keith Robinson - Percy Jackson. Książka do kolorowania

Neil Gaiman
Dzień z życia Czu
Na szczęście mleko

Nikalas Catlow, David Sinden - Nie jedz tej książki

David Sinden, Nikalas Cathlow - Sztuka, że szook!

Guillermo del Toro, Daniel Kraus - Trollhunters 

Lauren Kate - cykl Łza:
1. Łza 
2. Wodospad 
(kompletna seria)

Simon Holland - Magiczne istoty (album)

Stuart Hill - cykl Kroniki Icemarku:
1. Krzyk Icemarku
2. Klinga ognia 
(kompletna seria)

Seria Uczę się i bawię - książeczki dla dzieci z naklejkami:
JA auta i wszystko co śmiga
JA i cyferki
JA i dinozaury
JA i kolory
JA i kształty
JA i liczenie
JA i literki
JA i małe zwierzaki
JA i podwodny świat
JA i przeciwieństwa
JA i zwierzątka domowe

Przykładowe pozycje za 10 zł

Za 10 zł/sz czekają jeszcze lepsze atrakcje:

Trudi Canavan – cykl Trylogia Zdrajcy:
1. Misja Ambasadora
2. Łotr
3. Królowa Zdrajców
(kompletna seria, twarde oprawy)

Karen Miller - cykl Królotwórca, królobójca:
1. Nieświadomy mag
2. Przebudzony mag
(kompletna seria) + prequal Skażona magia

Cykl Dzieci Rybaka:
1. Utracona magia
2. Odzyskana magia
(kompletna seria)

Danielle L. Jensen – cykl Trylogia Klątwy: prequel Niedoskonali

Maria Dahvana Headley - cykl Magonia:
1. Magonia
2. Gniazdo
(kompletna seria)

Erika Johansen – cykl Królowa Tearlingu:
1. Królowa Tearlingu
2. Inwazja na Tearling
3. Losy Tearlingu
(komlpetna seria, dostępne miękkie lub twarde oprawy)

Victor Milán – cykl Władcy Dinozaurów:
1. Władcy dinozaurów
2. Jeźdźcy dinozaurów
3. Księżniczka dinozaurów
(kompletna seria)

Cinda Williams Chima – cykl Siedem Królestw:
1. Król Demon
2. Wygnana królowa
3. Tron szarych wilków
4. Karmazynowa korona
(kompletna seria)

Cykl Kroniki Dziedziców:
1. Dziedzic wojowników
2. Dziedzic czarodziejów
3. Dziedzic Smoka
4. Dziedzic zaklinaczy
5. Dziedziczka guślarzy
(kompletna seria)

Lois Lowry – cykl Dawca:
1. Dawca
2. Skrawki błękitu
3. Posłaniec
4. Syn
(kompletna seria)


Część tytułów brała udział w ostatniej takiej, kwietniowej promocji z okazji Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich. Wiele (o ile nie większość) z powyższych to jednak wyprzedażowe nowości.
Wybierać i przebierać jest z czego. Na pewno każdy, młodszy i starszy, miłośnik fantastyki znajdzie coś dla siebie. 
My z Kłobookiem już przy śniadaniu 130 zł  zostawiliśmy. A na co je wydaliśmy? Na pewno niedługo po wizycie kuriera z paczką się dowiecie.

I jeszcze linki:
Do strony sklepu Wydawnictwa Galeria Książki
Funepage'a na facebook'u

..........................................................................................
Obrazy i grafiki użyte w poście w celach informacyjnych (niekomercyjnych) pochodzą ze strony Wydawnictwa Galeria Książki oraz jego funepage'a na facebook'u.
..........................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz